Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης, εφ’ όσον τα προϊόντα δεν έχουν χρησιμοποιηθεί.

Εξαιρούνται, τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος, οι βρεφικές κρέμες, snack, τα έτοιμα βρεφικά γεύματα, τα προϊόντα ψυγείου καθώς και οι μάσκες προστασίας που δεν επιστρέφονται.

Για να επιστρέψετε κάποιο από τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο +30 2310 256670. Μπορείτε επίσης να στείλετε email στο info@pharmametro.gr

Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.

Oι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 30 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από την εταιρία μας.

Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου, πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.

Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14  ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το pharmametro.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.

Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προϊόντα είναι:

Αγ. Σοφίας 1, 56523, Θεσσαλονίκη

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους αποστολής, προχωρούμε σε αντικατάσταση ή σε επιστροφή χρημάτων που αντιστοιχούν στην αξία των προϊόντων, ακολουθώντας την παρακάτω Διαδικασία Επιστροφής:

  1. Συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο με τα προϊόντα με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών του φαρμακείου μας και με χρέωση παραλήπτη. Μέσα στο πακέτο αποστολής, θα έχετε τοποθετήσει σημείωμα στο οποίο να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει με το επιστρεφόμενο προϊόν, καθώς και την απόδειξη αγοράς.
  2. Εφόσον ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, προχωρούμε σε σχετική αντικατάσταση ή πίστωση του αντίστοιχου ποσού σε τραπεζικό σας λογαριασμό, Paypal ή πιστωτική εφόσον η αρχική πληρωμή είχε γίνει με αυτόν τον τρόπο.
  3. Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.

 

Στο φυσικό κατάστημα: μας καλείτε για να προηγηθεί συνεννόηση και παραγγελία του προϊόντος που θα αντικατασταθεί. Εν συνεχεία, φέρνετε το προϊόν στο χώρο του φαρμακείου μαζί με την απόδειξη αγοράς και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, γίνεται επιστροφή της αξίας του προϊόντος/των προϊόντων στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσατε την παραγγελία.  

Ακύρωση παραγγελίας

Μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου επικοινωνώντας μαζί μας. Αν ακυρώσεις την παραγγελία σου ενώ έχει ήδη παραδοθεί στη μεταφορική, υπάρχει περίπτωση να γίνει προσπάθεια παράδοσης. Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να αρνηθείς την παραλαβή της. Η επιστροφή των χρημάτων θα δρομολογηθεί μόλις το δέμα επιστρέψει στο κατάστημα. Η ακύρωση δεν μπορεί να αναιρεθεί. Αν ακύρωσες την παραγγελία σου κατά λάθος, θα πρέπει να την καταχωρήσεις εκ νέου.